HULP & FAQ

Hoe kunnen wij helpen?

Hulp & FAQs

FAQs

Actievoorwaarden Crochet Sale

Online only: -15% op de crochet collectie.
De crochet korting geldt niet over andere kortingen. 

Moet ik verzendkosten betalen?

Nederland:

Bestellingen boven de €75,00 zijn GRATIS.*

Voor bestellingen tussen €15,00 - €75,00 bedragen de verzendkosten €4,99.

*M.u.v. meubelbezorging. Bij aankoop van meubels wordt er een aparte leverafspraak gemaakt, waarbij de verzendkosten €50 bedragen. Het meubel kan ook gratis worden afgehaald bij ons magazijn, neem hiervoor contact op met de klantenservice online@thingsilikethingsilove.com.

België & Duitsland:

Bestellingen boven de €100,00 zijn GRATIS.

Voor bestellingen tussen de €30,00 - €100,00 bedragen de verzendkosten €4.99.

Voor bestellingen onder de €30,00 rekenen wij €6,99 voor verzending.

Andere landen binnen de EU:

De verzendkosten voor elke bestelling bedragen €19.99.

Wat is de retourtermijn?

Bij thingsilikethingsilove.com heb je altijd de mogelijkheid om je bestelling binnen 14 dagen na de verzenddatum te retourneren. Zorg ervoor dat je de producten ongedragen, onbeschadigd en voorzien van alle er aan bevestigde labels terugstuurt. Zonder bewijs van retourzending kunnen wij helaas geen onderzoek instellen naar een vermist pakket. Bij een retourzending via de post dient de track & trace code als bewijs van retourzending. Wanneer je in een van onze winkels retourneert, ontvang je een retourbon als bewijs van retourzending. Bewaar de retourbon totdat wij de retour hebben verwerkt.

Kan ik mijn Gift Card online besteden?

Als je in het bezit bent van een TILTIL Gift Card, kun je deze ook gebruiken om je online bestelling te betalen.

Als je een fysieke, papieren Gift Card hebt, moet je eerst enkele stappen ondernemen. Ons systeem is (nog) niet helemaal up-to-date... :
Stuur een foto van jou Gift Card en zorg ervoor dat de tekst zichtbaar is en een andere foto waar de Gift Card in 4 stukken is gescheurd naar online@thingsilikethingsilove.com. Zodra wij de foto's hebben ontvangen, wordt er een unieke code voor je aangemaakt die je online kunt gebruiken.

Je hebt een online Gift Card code:
Je kunt je code bij het afrekenen invoeren in het veld "Kortingscode / Gift Card". Je hoeft de Gift Card niet in één keer op te maken. Als je nog geld over hebt, bewaar je de code gewoon voor je volgende aankoop!

Ik heb een klacht over mijn artikel, wat moet ik doen?

Heb je beschadigde artikelen ontvangen of is er sprake van een productiefout? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zoeken dan naar een passende oplossing.

Heb je per ongeluk het verkeerde artikel ontvangen? Dat spijt ons zeer om te horen. Neem ook dan contact op met onze klantenservice. Wij zijn bereikbaar via e-mail naar online@thingsilikethingsilove.com van maandag t/m vrijdag van 9.00-17.00 uur en zaterdag van 12.00-17.00 uur.

VERZENDING & BEZORGING

Moet ik verzendkosten betalen?

Nederland:

Bestellingen boven de €75,00 zijn GRATIS.

Voor bestellingen tussen €15,00 - €75,00 bedragen de verzendkosten €4,99.

*M.u.v. meubelbezorging. Bij aankoop van meubels wordt er een aparte leverafspraak gemaakt, waarbij de verzendkosten €50 bedragen. Het meubel kan ook gratis worden afgehaald bij ons magazijn, neem hiervoor contact op met de klantenservice online@thingsilikethingsilove.com.

België & Duitsland:

Bestellingen boven de €100,00 zijn GRATIS.

Voor bestellingen tussen de €30,00 - €100,00 bedragen de verzendkosten €4,99.

Voor bestellingen onder de €30,00 rekenen wij €6,99 voor verzending.

Andere landen binnen de EU:

De verzendkosten voor elke bestelling bedragen €19.99.

Mijn pakket is nog niet geleverd, wat nu?

Het is mogelijk dat je pakket vertraging heeft opgelopen bij de bezorgdienst. Wij adviseren je daarom eerst de track & trace code te controleren. Deze geeft de status van de levering aan. Als je er niet uitkomt, kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen, dan gaan wij direct aan de slag om uit te zoeken waar je pakket zich bevindt!

Kan ik mijn adres wijzigen?

Helaas kan je het adres niet zelf wijzigen. 

Je kunt het adres binnen 15 minuten na je bestelling laten wijzigen door onze klantenservice. Je kan ons bereiken via e-mail online@thingsilikethingsilove.com of telefonisch op +31 (0)20 244 53 66. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10.00-17.00.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, zodra je pakket door PostNL is ontvangen en geregistreerd, ontvang je een e-mail met een track & track link, via deze link kun je het pakket volgen.

Kan ik mijn pakket bij iemand anders laten bezorgen?

Bestel je voor iemand anders of wil je een cadeau laten bezorgen? Dat kan! Vul dan gewoon de adresgegevens in van de persoon waar het pakket bezorgd moet worden.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Tijdens SALE periodes en feestdagen kan de levertijd iets langer zijn dan normaal.

Alle bestellingen worden binnen 0-2 dagen verzonden, behalve bestellingen die op vrijdagmiddag en zaterdag zijn geplaatst. Deze bestellingen worden op maandag opgehaald door PostNL en zullen daarom iets langer duren. Als een artikel niet op voorraad is in ons magazijn wordt het verzonden vanuit een van onze winkels en kan het dus voorkomen dat de bestelling een kleine vertraging oploopt. In geval van uitzonderingen zullen wij je altijd informeren. Zodra je pakket is aangemeld bij PostNL kan je de bestelling volgen via de track & trace code die je via mail ontvangt.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je per ongeluk een dubbele bestelling hebt geplaatst of je bent van gedachten veranderd, neem dan binnen een half uur gelijk contact op met onze klantenservice. Wij zullen de bestelling voor je annuleren en het aankoopbedrag wordt automatisch teruggestort via dezelfde betaalwijze waarmee je hebt betaald.

Je kunt ons bereiken per e-mail naar online@thingsilikethingsilove.com of per telefoon op +31 (0)20 244 53 66. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10.00-17.00 uur.

RETOURNEREN & TERUGBETALINGEN

Als je niet tevreden bent met je aankoop en één of meer items wilt retourneren, stuur dan je bestelling retour binnen 14 dagen na ontvangst. Bestellingen moeten ongebruikt en in de originele verpakking worden geretourneerd.

De retourkosten zijn voor eigen rekening en bedragen €5,99.

Je kunt items retourneren door de QR-code op de pakbon te scannen of naar thingsilikethingsilove.returnista.com te gaan. Je hebt je bestelnummer en het e-mailadres nodig dat je hebt gebruikt om de bestelling te plaatsen.

Het is belangrijk om je retour online aan te melden via bovenstaande link, voor het geval dat je pakket vermist raakt. We kunnen alleen een onderzoek starten als je retourpakket is aangemeld.

Gratis retourneren in een van onze winkels (Amsterdam, Utrecht & Rotterdam)

Je kunt altijd kosteloos je bestelling retourneren in een van onze winkels.

Je kunt artikelen retourneren door de QR-code op de pakbon te scannen of naar thingsilikethingsilove.returnista.com te gaan. Je hebt hiervoor je bestelnummer en het e-mailadres nodig dat gebruikt is bij het plaatsen van de bestelling. Kies "Retourneren in de winkel" als verzendmethode.

Na het retourneren van je pakket in een van onze winkels ontvang je een ontvangstbewijs als bewijs van de retournering. Bewaar je ontvangstbewijs totdat we je retour hebben terugbetaald. Houd er rekening mee dat we retouren in ons e-commerce magazijn verwerken en niet in de winkel, dus je krijgt niet meteen je geld terug. Je retour wordt echter binnen 5 werkdagen verwerkt en terugbetaald.

Wat is de retourperiode?

Bij thingsilikethingsilove.com heb je altijd de mogelijkheid om je bestelling binnen 14 dagen na de verzenddatum te retourneren. Zorg er aub voor dat je de producten ongedragen, onbeschadigd en met de aangehechte labels retourneert.

Helaas kunnen we geen onderzoek doen naar een ontbrekend pakketje zonder bewijs van retourzending.

Bij retourzending via postverzending dient de track & trace-code als bewijs van retourzending. Bij retournering in een van onze winkels ontvang je een bon als bewijs van retourzending. 

Bewaar aub je retourbon totdat we deze hebben verwerkt.

Hoe lang duurt het voordat mijn retourzending is verwerkt?

Zodra je retourzending bij ons is aangekomen, zullen we deze binnen 5 dagen verwerken. Je ontvangt een e-mail zodra de retourzending is verwerkt. Het geld wordt daarna binnen enkele dagen terugbetaald op dezelfde bankrekening die je hebt gebruikt voor de betaling. Hat kan enkele dagen duren voordat het bedrag op jouw rekening verschijnt.

Zijn de retourkosten voor jouw eigen rekening?

Dit hangt af van de retourmethode die je kiest.

Retourneren in een van onze winkels is altijd gratis.

Wij verwerken retouren in ons e-commerce magazijn en niet in de winkel. Het is daarom niet mogelijk om direct je geld terug te krijgen, maar jouw retour wordt binnen 5 werkdagen verwerkt en terugbetaald.

Retourneren per postverzending is voor eigen rekening.

Zorg er altijd voor dat je het pakketje met een track & trace code verzendt. Als het pakketje tijdens de verzending verloren gaat, kunnen wij je niet helpen als je geen track & trace code kunt verstrekken om een onderzoek te starten.

Hoe pak ik mijn retourzending in?

1. Pak het artikel stevig in, zodat het niet heen en weer kan schuiven in de verpakking.

2. Voeg het retourformulier toe aan de verpakking.

3. Plak de verpakking goed dicht met brede tape.

4. Zorg ervoor dat er maar één adreslabel (het retour adreslabel) zichtbaar is op de verpakking om verwarring te voorkomen.

Pak het artikel stevig in, zodat het niet heen en weer kan schuiven in de verpakking. Retour artikelen die kapot aankomen door het transport zijn de verantwoordelijkheid van de klant en voor eigen rekening.

Ik ben mijn retourformulier kwijt, wat nu?

Geen probleem! In de orderbevestiging die je in je e-mail kunt vinden, staat een link naar je retourformulier. Kun je het niet printen? Voeg dan een briefje met je naam, ordernummer en e-mailadres toe aan de verpakking.

Kan ik mijn artikel ruilen?

Ja zeker! Bij het online aanmelden (via de QR code op je retourformulier of via de link in de FAQ) van een retour heb je de optie om een artikel om te ruilen voor een andere maat.

Het verzenden van het nieuwe item is gratis en deze zal na de aanvraag gelijk gereed worden gemaakt voor verzending. Voor het retourneren van de verkeerde maat geldt ons retourtermijn van 14 dagen en de kosten hiervan zijn voor eigen rekening.

Is het mogelijk om een artikel uit de sale te retourneren?

Als online aankopen uit de sale niet aan je verwachtingen voldoen, is het mogelijk om deze te retourneren. Zodra we je retourzending hebben ontvangen en verwerkt, krijg je het aankoopbedrag terugbetaald.

Kan ik meerdere bestellingen in één pakket retourneren?

Dat kan! Zorg er wel voor dat de retourformulieren van alle bestellingen in het pakket zitten, zodat we voldoende informatie hebben om de geretourneerde artikelen te verwerken.

Hoe kunnen we je helpen om minder te retourneren?

Tip 1: Kies de perfecte maat.

Twijfel je tussen meerdere maten van een item? Bekijk dan goed het maatadvies. Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice voor maatadvies.

Tip 2: Bekijk een artikel van alle kanten. 

Zoom in op de verschillende foto's. Lees alles wat we weten over het artikel in de beschrijving en specificaties. Als een artikel groot of klein valt, vermelden we dit duidelijk.

Winkelaankopen retourneren

Als je niet tevreden bent met je winkelaankoop en één of meer items wilt retourneren, kan je deze binnen 14 dagen retourneren in één van onze winkels. Bij het retourneren van winkelaankopen ontvang je een waardebon van het aankoopbedrag.

Sale items, sieraden, lingerie, body's, planten en zonnebrillen kunnen in de winkels niet geretourneerd worden.  

BETALINGEN

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Je kunt betalen met de volgende betaalmethoden:

iDeal

Met iDeal betaal je het bedrag voor je bestelling direct en veilig.

Credit card
Als je ervoor kiest om met een creditcard te betalen, geef dan eerst aan welk type creditcard of betaalkaart je wilt gebruiken. Vul vervolgens je creditcardnummer, vervaldatum, CID/CVC-code (vaak op de achterkant van je kaart) en mogelijk met een extra wachtwoord in. Als je artikelen retourneert, wordt het bedrag binnen zes weken teruggestort op je creditcard.

Bancontact / Mister cash

Deze betaaloptie hebben we voor onze Belgische klanten. Hiermee betaal je het openstaande bedrag voor je bestelling direct en veilig.

TILTIL Gift Card

Als je in het bezit bent van een TILTIL Gift Card, kun je deze ook gebruiken om online te betalen voor je bestelling.

Ik heb een papieren Gift Card.

Als je een fysieke, papieren Gift Card hebt, moet je eerst een aantal stappen nemen. Ons systeem is (nog) niet helemaal up-to-date... Stuur een foto van je Gift Card en zorg ervoor dat de tekst zichtbaar is. Stuur vervolgens een andere foto waar de Gift Card in 4 stukken is gescheurd naar online@thingsilikethingsilove.com. Zodra de foto's zijn ontvangen, wordt er een unieke code voor je aangemaakt die je online kunt gebruiken.

Ik heb een online Gift Card code.

Je kunt je code invoeren bij het afrekenen in het veld "Kortingscode / Gift Card". Je hoeft de Gift Card niet in één keer op te gebruiken. Als je geld overhoudt, bewaar je de code voor je volgende aankoop!

Paypal

Paypal is een veilige manier om te betalen. Je koppelt je bankrekening of creditcard en betaalt binnen enkele klikken. PayPal helpt je creditcardgegevens te beschermen met geavanceerde beveiligings- en fraudepreventiesystemen. Bovendien zal PayPal je financiële informatie niet bekendmaken aan TILTIL.

Riverty

Riverty is een veilige betaalmethode waarmee je de mogelijkheid hebt om de kosten van je bestelling achteraf te betalen, via e-mail of app. De maximale termijn hiervoor is 14 dagen.
Het is mogelijk om de betaling te pauzeren in de Riverty-app, op het moment dat je items wilt retourneren of op een later moment ontvangt.

Als je ervoor kiest om via Riverty te betalen, dien je een aantal persoonlijke gegevens in te vullen. Op basis van deze gegevens zal Riverty een gegevenscontrole uitvoeren, overeenkomstig haar privacyverklaring. Vervolgens ontvang je een e-mail van Riverty met de details van je bestelling en de instructies voor de verschillende betaalmogelijkheden. Via de Riverty-app kun je eenvoudig je facturen inzien en betalen.

Voor het gebruik van deze betaalmethode brengen wij geen kosten in rekening. Het volledige betalingsproces wordt door Riverty uitgevoerd. Voor overige vragen over deze betaalmethode verzoeken wij je contact op te nemen met Riverty of de voorwaarden te bekijken.
Wanneer Things I Like Things I Love een actie heeft, kan de levertijd langer zijn dan je gewend bent. Als je toch voor Riverty kiest, blijven dezelfde regels van kracht. Je hebt in dat geval nog steeds 14 dagen om te betalen. Houd hier rekening mee en betaal je rekening op tijd om een verhoging te voorkomen! Things I Like Things I Love staat hiervoor niet garant.

Mijn Gift Card is verlopen, wat kan ik doen?

In dit geval kun je contact opnemen met onze klantenservice. We zijn bereikbaar via e-mail van maandag tot en met vrijdag van 10.00-17.00 uur op online@thingsilikethingsilove.com.

Ik ben mijn kortingscode vergeten toe te passen en heb al betaald. Wat moet ik nu doen?

Helaas is het na het plaatsen van een bestelling niet meer mogelijk om een kortingscode toe te voegen of wijzigingen aan te brengen op de factuur. Hou onze website en Instagram goed in de gaten voor actieve promoties!

Kan ik mijn Gift Card online gebruiken?

Als je in het bezit bent van een TILTIL Gift Card, kan je deze ook gebruiken om online te betalen.

Ik heb een papieren Gift Card

Als je een fysieke, papieren Gift Card hebt, moet je eerst een aantal stappen doorlopen. Ons systeem is (nog) niet helemaal up-to-date... Stuur een foto van je Gift Card waarbij de tekst duidelijk leesbaar is en een andere foto waarbij de Gift Card in 4 stukken is gescheurd naar online@thingsilikethingsilove.com. Zodra de foto's zijn ontvangen, wordt er een unieke code voor je aangemaakt die je online kunt gebruiken.

Ik heb een online Gift Card code

Je kunt je code invoeren bij het afrekenen in het veld "Kortingscode / Gift Card". Je hoeft de Gift Card niet in één keer op te maken. Als je nog geld over hebt, bewaar je code dan voor je volgende aankoop!

Kortingscodes

Kortingscodes gelden op de aangegeven dagen en kunnen niet worden verwerkt over andere kortingen.

GARANTIE & KLACHTEN

Ik heb een klacht over mijn product, wat moet ik doen?

Heb je beschadigde items ontvangen of heeft het een fabricagefout? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zoeken dan naar een passende oplossing.

Heb je per ongeluk het verkeerde item ontvangen? Dat spijt ons heel erg. Neem ook in dat geval contact op met onze klantenservice.

We zijn bereikbaar via het e-mailadres online@thingsilikethingsilove.com van maandag tot en met vrijdag van 10.00-17.00 uur.

Heb ik garantie op mijn bestelde artikelen?

Alle artikelen die je bij ons koopt, hebben een garantie van 2 maanden.
Voor sieraden geldt een garantietermijn van 6 maanden.

Je kunt een e-mail sturen met de klacht naar online@thingsilikethingsilove.com. Voeg alstublieft een foto toe van het gebroken, defecte of onvolledige artikel, zodat het voor ons duidelijk is waar de klacht over gaat.

Nadat je ons een e-mail hebt gestuurd met je klacht, zal onze klantenservice beoordelen of je klacht kan worden vergoed. We zullen je altijd laten weten of je klacht binnen de garantie valt. Op die manier word je niet geconfronteerd met verrassingen.

Valt je klacht onder de garantie? Dan worden de kosten voor de omruiling of retour van je artikel inclusief verzendkosten door ons betaald.

Get in touch

Any other question? We're here for you!